- They will not control us, we will be victorious.







yes, lite bilden genom året. ehehe
minns att januari-april umgicks jag och hilda mycket.
tyvärr har vi inte umgåtts så mycket domhär senaste månaderna, vilket inte känns så bra.
well, jag amanda och sofie umgicks jävligt mycket ett tag där, vilket jag saknar.
känns så jävla konstigt eftersom jag i princip sov med dom varenda helg förrut,
har dock inga bilder på oss, men men dom är ändå bäst.
har varit i sthlm en hel del, låt oss därav resa en penis (hahah!)
har haft både bra och dåliga perioder.
dom där dåliga är väl inget som folk sett eller ens brytt sig om.
vilket jag inte heller kräver, känns fel.
dom bättre perioderna har varit.. bra.
oktober-november var väl i princip min och louises månader så att säga.
men vi har glidit isär, pågrund av en eller flera saker.
i maj hade jag och amanda våran SNOP period, så jävla bäst var det <3
september var nog sämsta månaden, jag och världens bästa vän, molly bråkade som fan.
skit hit och dit.
men systrar bråkar, så är det.
hms, i typ augusti färgade jag typ håret svart/mörkbrunt och satte i hårförlängningen osånt.
ida kom också lver någon helg te molly, minns ej när.
men hade saknat henne som tusan, ni ser ju hur hon tatuerade mig haha!
M<3A
saknart!
den 6 november blev jag moster till världens finaste unge.
Nova-Lie, lite tufft att dom lånade lite av mitt namn :*
vi var på mälarvik och den var nice,nice,nice.
fjortisar oså var vi ju dåva.
på nätterna ibland satt jag och målade med vattenfärg och lyssnade på kent.
det var fint, riktigt fint.
jag och molly skrev brev till martin.
(no comments about him right now.)
den jag umgåtts mest av allt med är ju molly, inget jag klagar på<3
hängde en hel del i staden i somras, nu känns det bara allmänt.. wemo?
hm,
har varit i göteborg oså också.
lite av året, får väl göra ett nytt inlägg om jag skulle komma på mer haha..


anyway, ord som får mig att tänka extra mycket på -09;
- rape him!
- rostat rövhål
- ska det vara ost på cheesen?
- jag vill knarkaaaaaaaaaaaaaaa
- röd
- knullbulle
- ditt lilla äckel
- tar ni kort?
- coca cola zero
- ska skjuta den fittan
- i (L) me
- keffkid
- snoppskalle
- SNOP
- so put youre hands down my pants and i bet you feel nuts
- luder
- tyke inte dom!
- hem till midgård
- corner
- mcdonalds
- NB

kommer inte på fler ord :((((((
men jag får väll uppdatera isf.
hahahah aja, liten sammanfattning av år 2009.



Kommentarer
Postat av: pjär

HAHAHAHHA du har bråkat med mig 24/7 när det var 09 :(

nu skarre bli ändring på det inge mer pundarord till varann HAHAHAHAH <3

älskarey

2010-01-04 @ 03:21:50
Postat av: xofie

HAHAHAHAHA puttinutti<333333333333333

2010-01-04 @ 23:38:13
Postat av: ida

HAHAHAHAHA, fin tjockis bild på mig :(

hahahahah, din finfinfinnnnaa tatuering! 8D <3

2010-01-06 @ 21:18:30
URL: http://idaabsolut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0